Bukmacher Superbet oraz popularny na Youtube Kanał Sportowy przedłużają swoją współpracę o kolejne lata. Taką informację obie firmy przekazały odbiorcom za pośrednictwem swoich kanałów w social mediach.
Firma Superbet to na dziś absolutna czołówka na rynku polskich zakładów bukmacherskich. Działania marketingowe, ciekawa oferta oraz mnóstwo promocji dla graczy sprawiają, że marka doczekała się miejsca wśród najlepszych legalnych buków w Polsce. Współprace ze związkami sportowymi, klubami oraz sportowcami mocno wbiły się w świadomość typerskiej społeczności, a wszystko podbiła jeszcze współpraca z Kanałem Sportowym.
Kanał założony przez Krzysztofa Stanowskiego Mateusza Borka, Tomasz Smokowskiego i Michała Pola wszedł z buta w świat internetu, chociaż w ostatnim czasie głośno było o nim głównie ze względu na odejście „Stana” i konflikt z resztą zespołu. Nie zmienia to jednak faktu, że KS to popularne medium, a wspomniani Borek i Smokowski są również ambasadorami firmy Superbet. Teraz oba podmioty poinformowały, że współpraca rozpoczęta w maju 2022 roku będzie trwała przez kolejne lata. „To będzie nasza super przewaga na rynku” – tak nowinę skwitował Mateusz Borek.
Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy i przekonani, że w tym sportowym roku zrealizujemy wspólnie wiele ciekawych projektów. Oczywiście będziemy mocno zaznaczali swoją obecność w najważniejszych formatach, ale chcemy też dalej korzystać ze współpracy z Kanałem Sportowym jako ważnego nośnika przy imprezach, w które jesteśmy zaangażowani, nawet jeśli nie dotyczą dyscyplin z pierwszych stron gazet. Dzięki Superbet Poland Darts Masters Polacy pokochali dart, a Superbet Rapid&Blitz przybliżył rodakom szachy. Rolą naszej współpracy z takim medium jak KS będzie również promowanie tych mniej znanych dyscyplin, które też potrafią być ciekawe i widowiskowe.
Katarzyna Gawlik, członek zarządu Superbet Polska