Dodatkowy opis na stronie, można go uzupełnić w panelu wordpressa

1X2 – zakład trzydrogowy -podstawowy zapis typowego zakładu, gdzie „jedynka” oznacza zwycięstwo gospodarzy, X – remis, a „dwójka”, wygraną zespołu gości. Takie zakłady spotkamy głównie w grach zespołowych oraz pojedynkach, gdzie jednym z wyników może być remis

AKO – patrz: Akumulator

Akumulator – znany również jako AKO lub KOMBI. Zakład składający się z kilku zdarzeń/meczów. Pozwala na większą wygraną przy mniejszej inwestycji jednak jest bardziej ryzykowny, gdyż w przypadku nie trafienia choćby jednego zdarzenia przegrywamy zakład.

Bankroll – nasz budżet czyli po prostu kwota, którą przeznaczyliśmy na grę.

Bonus powitalny – rodzaj promocji stosowanej przez bukmacherów, mającej na celu przyciągnięcie nowych klientów oraz zachęcenie do założenia konta na ich platformie. Przyznawany jest w różnych formach i z różnymi wymaganiami. Patrz: cashback, freebet

Boost – rodzaj promocji ograniczonej czasowo, stosowanej przez bukmacherów, polegającej na chwilowym podwyższeniu kursu/kursów wybranych zdarzeń. Pozwala na zwiększenie końcowej wygranej.

Buk – lub Bookie – zdrobnienie od słowa bukmacher.

BTTS/BTS – z ang. Both Team To Score –zakład, w którym typujemy, że obie drużyny strzelą gola.

Cashback – rodzaj promocji, w której bukmacher zobowiązuję się zwrócić nam cześć postawionych środków w przypadku nietrafionego zakładu.

Cashout – opcja oferowana przez cześć bukmacherów, pozwalająca nam zamknąć i rozliczyć zakład przed rozstrzygnięciem danego zdarzenia. Umożliwia wcześniejsze rozliczenie kosztem mniejszej straty lub „wyjęcie” części zysku nie czekając na koniec danego wydarzenia.

DW – dokładny wynik obstawianego spotkania.

Freebet – rodzaj promocji, w której stawiając zakład bukmacherski, nie ryzykujemy własnych pieniędzy. Stosowana jako zachęta dla nowych graczy do zapoznania się ofertą danego bukmachera. Patrz: bonus powitalny.

Giełda zakładów bukmacherskich – z ang. „Betting Exchange” to platforma skupiająca graczy, dająca swobodę obstawiania według zasad tworzonych przez samych graczy. Dotyczy to zarówno kursów jak i samych zdarzeń. Użytkownicy giełdy sami tworzą oferty na zakłady bezpośrednio między sobą zaś operator platformy, który jest jednocześnie gwarantem zaufania, pobiera za to prowizję. Największą różnicą między klasycznym bukmacherem a giełdą zakładów bukmacherskich jest to, że na giełdzie kursy nie są ustalane odgórnie lecz są dobierane między samymi graczami.

H2H – skrót od angielskiego „head to head”, czyli historia bezpośrednich pojedynków pomiędzy danymi klubami/zawodnikami.

HT/FT – ang. „half time/full time” – zakład, w którym typujemy 3-drogowo (wygrana gosp./remis/wygrana gości) wynik do przerwy oraz na koniec meczu.

Handicap – zakład, mający na celu wyrównywać szanse w spotkaniach z wyraźnym faworytem. Pozwala na redukowanie różnicy w potencjale sportowym drużyny/zawodnika.

Kontra – zakład, w którym typujemy przeciwnie do wcześniej obstawianego rezultatu. Pozwala na odrobienie części strat a czasem nawet zysk w przypadku błędnego typu w pierwszym zakładzie. Przykład: wytypowaliśmy w zdarzeniu wynik X2, to w kontrze stawiamy na czystą jedynkę, co daje nam zwycięstwo niezależnie od wyniku.

LIVE – zakłady live, gra „na żywo”. Opcja pozwalająca nam typować konkretne zdarzenia w trakcie trwania spotkania.

Marża bukmachera – opłata pobierana przez bukmachera bez względu na wynik spotkania.

Pełna weryfikacja konta – proces polegający na weryfikacji danych wprowadzonych podczas rejestracji w danym serwisie bukmacherskim, dzięki któremu gracz otrzymuje możliwość wnoszenia zakładów o większej wartości oraz wypłaty środków. Weryfikacja pozwala na podwyższenie bezpieczeństwa oraz zaufania dla obu stron – zarówno dla gracza jak i bukmachera. W tym celu konieczna jest weryfikacja dokumentu tożsamości odbywająca się online. W Polsce wszyscy legalni bukmacherzy posiadający licencję Ministerstwa Finansów przeprowadzają weryfikację tożsamości oraz są przez to ministerstwo nadzorowani.

Pewniak – zakład mający bardzo duże szanse na wygraną z racji teoretycznej przewagi np. sportowej jednej ze stron. Nie gwarantuje wygranej (patrz: Surebet) jednak zwiększa szanse trafienia korzystnego wyniku (patrz: Podwójna szansa), co często ma odzwierciedlenie w niższym kursie.

Pierwszy depozyt – pierwsza wpłata środków na konto bukmacherskie. W zależności od bukmachera można dokonać wpłaty na kilka sposobów np. szybki przelew bankowy, karta kredytowa/debetowa. Wielu bukmacherów oferuje bonusy za pierwszą wpłatę (patrz: bonus powitalny).

Podwójna szansa – tzw. „zakład z podpórką”, dzięki któremu zwiększamy swoją szansę na wygraną. Pozwala nam na typowanie dwóch z trzech opcji w wariantach: 1X, X2, 12 (patrz: 1×2).

Progresja – popularny wśród graczy system gry polegający na stawianiu kolejnych zakładów za podwójną stawkę. Np. gracz obstawia remis. W przypadku przegranej, w następnym spotkaniu znowu obstawia remis – ale za podwójną stawkę. Jeśli przegra, powtarza ten sam schemat, aż typ okaże się trafny. Ta metoda gry wymaga wielu środków, dlatego pozwolić na nią mogą sobie jedynie gracze z dużym bankrollem.

Rejestracja tymczasowa – udogodnienie dla nowych graczy umożliwiające szybką rejestrację u bukmachera, pozwalającą na tymczasową możliwość obstawiania zakładów bukmacherskich. Niezweryfikowane konto pozwala na wnoszenie zakładów do określonej sumy, dostęp do szybkich wpłat środków oraz wsparcie działu technicznego. Wymaga jednak późniejszej weryfikacji (patrz: Pełna weryfikacja konta) w przypadku chęci dalszego korzystania oraz wypłaty środków.

Singiel – jeden z najpopularniejszych zakładów wśród doświadczonych graczy, polegający na obstawianiu jednego zdarzenia. Zwiększa do szansę na ostateczną wygraną z racji tylko jednego typu.

Surebet – system gry, gwarantujący w założeniu pewny zysk bez względu na rezultat obstawionych spotkań. Polega na wykorzystywaniu różnic kursowych na dane zdarzenie u różnych bukmacherów. Wymaga znacznego bankrolla oraz znacznego doświadczenia.

System – zakład składający się z kilku zdarzeń (patrz: Akumulator), pozwalający na wygraną całego zakładu nawet w przypadku nietrafionego zdarzenia. Przykładowo w systemie 2 z 3 wystarczą dwa trafione zdarzenia aby odzyskać postawioną stawkę lub (w zależności od kursów) osiągnąć wygraną dającą zysk.

Taśma – potoczne określenie zakładu składającego się z wielu zdarzeń, często nawet kilkunastu, co zwiększa ryzyko porażki.

Totalizator sportowy – polskie przedsiębiorstwo, którego głównym obszarem działalności są gry liczbowe, zakłady wzajemne oraz loterie pieniężne, w których jest monopolistą w Polsce. Nadzór nad nim sprawuje Ministerstwo Finansów.

Yield – najważniejszy wskaźnik bukmacherski, określający stosunek postawionej kwoty do łącznej wartości potencjalnej wygranej. Liczy się go przy użyciu wzoru: x/y *100% gdzie x jest jednostką zysku a y – sumą postawionych jednostek.

Zakład dwudrogowy – zakład, w którym mamy tylko dwa możliwe scenariusze. Oznacza, że mamy 50% szans na wytypowanie poprawnego wyniku, co zwiększa szansę na wygraną.

Zakład łączony – ang. „chain bet” patrz: Akumulator, System.

Handicap azjatycki — jest to zakład, w którym jeszcze przed rozpoczęciem zdarzenia dopisujemy jednej z drużyn określoną liczbę punktów lub goli. Handicap azjatycki charakteryzuje się tym, że do wyboru mamy jedynie dwie opcje rozstrzygnięcia (np. zwycięstwo jednej lub drugiej drużyny i brak remisu), a handicapy są często ćwiartkowe lub połówkowe (np. +1,25; -2,50).

Bet Chain — to rodzaj systemu, który polega na ustaleniu stawki wyjściowej na początku gry oraz kursu, po którym będziemy obstawiali każdy kolejny kupon. Według systemu powinny być one typowane zawsze za całą wygraną z poprzedniego kuponu. Gracz powinien również wskazać liczbę zakładów, jaką chce zawrzeć (np. 7), a jeśli wszystkie okażą się wygrane, to wypłacamy stawkę i grę rozpoczynamy od początku.

UnderDog — to zdarzenie, w którym według bukmachera faworyt ma znacznie mniejsze szanse na zwycięstwo, niż jest to w rzeczywistości. Dzięki temu kurs na faworyta jest nieco wyższy.

Zakład trzydrogowy — to zakład, w którym są trzy rozstrzygnięcia wygrana/przegrana/remis.

Prematch — to zdarzenie, które możemy zawrzeć do czasu jego rozpoczęcia. Jego przeciwieństwem jest zakład live, w którym poszczególne zdarzenia typujemy podczas ich trwania.

Zakład długotrwały — to zakład, którego rozstrzygnięcie poznamy po dłuższym czasie, a na jego ostateczny wynik wpływ ma kilka wcześniejszych zdarzeń. Przykładem tego typu zdarzenia może być wskazanie zwycięzcy turnieju tenisowego jeszcze przed jego rozpoczęciem.

Zakład specjalny — to zdarzenie spoza świata sportu i e-sportu oferowane przez bukmachera. Za zakład specjalny, można uznać np. wskazanie zwycięzcy popularnego programu rozrywkowego czy zwycięzcę najbliższych wyborów.

Zakład rozpisowy (kombinacje) — jest to rodzaj zakładu, na który składa się kilka spotkań odpowiednio oznaczonych i pogrupowanych. W ten sposób możemy połączyć spotkania np. w następujący sposób A z B, A z C, C z H, B z C itd. Dzięki temu, w zależności od wybranego rozpisu, możemy wygrać nawet, gdy wszystkie zdarzenia na kuponie nie będą odpowiednio wytypowane.

Zakład akumulowany — to rodzaj zakładu, w którym na jednym kuponie znajduje się kilka zdarzeń. Żeby kupon był wygrany, wszystkie zdarzenia znajdujące się na nim, muszą być wytypowane bezbłędnie.

Zakład pojedynczy — zakład, w którym na kuponie znajduje się tylko jedno zdarzenie.

Handicap europejski — zakład bliźniaczo podobny do handicapu azjatyckiego. Różnica polega jednak na tym, że do wyboru mamy trzy opcje rozstrzygnięcia zdarzenia (zwycięstwo gospodarzy, gości lub remis), a handicapy są jedynie liczbami całkowitymi (np. +1; +3; -2).

Kurs — jest to współczynnik, który proponuje bukmacher. Na tej podstawie wyliczamy wygraną, za poprawnie wytypowany zakład, poprzez przemnożenie kursu przez wysokość stawki.

Minimalna stawka — Minimalna kwota określona przez bukmachera, za jaką możemy zagrać.

Maksymalna stawka — Maksymalna kwota określona przez bukmachera, za jaką możemy zagrać.

Obstawienie — wniesienie zakładu ze wskazaniem określonego rozstrzygnięcia (np. zwycięzca meczu, remis w spotkaniu, większa liczba goli strzelona przez gości w danym spotkaniu).

Wirtuale — to rodzaj zakładu na zdarzenie wirtualne. W tym przypadku typujemy wynik spotkań, o wyniku których decyduje komputer. Do najpopularniejszych wirtuali należą mecze piłkarskie, wyścigi samochodowe czy gonitwy koni.

Amerykańskie kursy — jest to format kursu, który wskazuje wysokość zwrotu w stosunku do podstawowej stawki (100 jednostek). Kursy te określone są plusem i minusem. W przypadku plusów kurs oznacza wygraną po postawieniu stu jednostek. Jeśli chodzi o minusy, to wskazują one kwotę jaką należy postawić, aby wygrać sto jednostek.

Canadian — rodzaj systemu bukmacherskiego polegającego na wytypowaniu pięciu zdarzeń, a następnie rozpisaniu ich na 26 kombinacji (po 10 podwójnych i potrójnych, 5 poczwórnych i jedna pięciokrotna). System ten pozwala zminimalizować ryzyko porażki, a przy poprawnym wytypowaniu zaledwie dwóch zdarzeń, możemy odzyskać część zainwestowanych w kupon pieniędzy.

Combo — to inne określenie zakładu akumulowanego. Polega na umieszczeniu na jednym kuponie kilku zdarzeń. Jest on jednak wygrany wyłącznie wtedy, gdy wszystkie zdarzenia zostały wytypowane bezbłędnie.

Zakład bez remisu — jak sama nazwa wskazuje, jest to rodzaj zakładu, nie uwzględniający remisu. W przypadku spotkania np. piłki nożnej, w meczu mogą wygrać gospodarzeni, goście lub padnie remis. W tego rodzaju zakładach wskazujemy jednak wyłącznie zwycięzcę, a w przypadku, gdy mecz zakończy się remisem, bukmacher zwróci nam stawkę.

Kursy dziesiętne — kurs dziesiętny wskazuje ile razy więcej względem stawki, zapłaci nam bukmacher, za prawidłowo wskazany wynik zdarzenia. Przy kursie np. 2,00 i stawce 5 PLN, bukmacher wypłaci nam 10 PLN. Należy jednak pamiętać o obowiązującym w Polsce podatku, który automatycznie potrącany jest od naszej wygranej.

LiveBetting — jest to przeciwieństwo prematchów i polega na zawieraniu zakładów w trakcie trwania spotkania. Przykładem tego typu zdarzenia, może być np. wskazanie drużyny, która strzeli kolejnego gola w meczu.

Limit — jest to określona przez bukmachera maksymalna kwota, za jaką możemy zawrzeć zakład.

Obrót bonusem — jest to zagranie za bonus określoną przez bukmachera ilość razy. Obrót bonusem wymagany jest często do tego, żeby móc wypłacić premiowane środki. Zdarza się również, że obrót bonusem zaliczany jest wyłącznie wtedy, gdy zdarzenie będzie równe lub wyższe kursowi minimalnemu, określonemu przez bukmachera.

Obrót depozytem — zagranie za wpłacone środki określoną przez bukmachera ilość razy. Często jest to niezbędne, do otrzymania bonusowych środków. Bukmacher, może również określić minimalną wysokość kursu, za którą musimy zagrać, a także minimalną liczbę zdarzeń na kuponie.

Obrót — to środki, które przeznaczyliśmy na zawarcie zakładów. Jeśli na naszym koncie znajduje się np. 200 PLN, a obstawiliśmy kupony za łączną kwotę 100 PLN, to tyle właśnie będzie wynosił nasz obrót.

Pierwsza wpłata – jest to kwota, jaką przelewa się na swoje konto u danego bukmachera w ramach pierwszego depozytu. Ilość przelanych środków powinna zostać przez Ciebie dobrze przemyślana i przeanalizowana, aby jak najlepiej wykorzystać proponowany przez bukmachera bonus oraz spełnić warunki obrotu bukmacherskiego. Warto wziąć także pod uwagę takie aspekty, jak wysokość kursów u danego bukmachera, a także oferowane przez niego promocje i akcje specjalne.

Punter – jest to określenie osoby, która obstawia zakłady bukmacherskie i stara się zarobić pieniądze na typowaniu rezultatów wydarzeń sportowych, politycznych czy kulturalnych. Innymi określeniami takiej osoby są „gracz” czy „typer”.

Reload bonus – jest to rodzaj bonusu, który bukmacher przyznaje graczom posiadającym konto i grającym od dłuższego czasu. Dla przykładu – bukmacher informuje graczy, że wprowadza bonus reload i w danym okresie każda z wpłat na konto nagradzana jest dodatkowymi środkami na grę. Bonus tego typu różni się od bonusów powitalnych wysokością (startowe są przeważnie sporo większe) oraz warunkami obrotowymi (tutaj korzystniejszy dla gracza jest bonus reload – jego warunki są bardziej przyjazne dla gracza).

Trading – inaczej surebet, czyli zakład zapewniający wygraną. Z jęz. angielskiego jest to „handlowanie” – polega to na tworzeniu takich zestawów zdarzeń, które dają pewną wygraną wynikającą z różnych kursów u różnych bukmacherów. Przykład: w meczu Real – Barcelona jeden bukmacher za „jedynkę” płaci 2,30, a inny za „dwójkę” proponuje stawkę 2,30. W takim przypadku obstawienie przeciwnych rezultatów u obu bukmacherów za np. 100 zł gwarantuje, że i tak ostatecznie wyjdziemy na plus.

Under – jest to rodzaj zakładu, w którym obstawiamy, że w danym spotkaniu padnie określona ilość bramek (w tym przypadku „mniej, niż…”). Przykład: zakład under 2,5 oznacza, że w spotkaniu musi paść dwie lub mniej bramek – wyniki, jakie dają wygrany zakład to wówczas 0-0, 1-1, 1-0, 0-1, 2-0 lub 0-2.

Over – jest to rodzaj zakładu, w którym obstawiamy, że liczba bramek w danym spotkaniu przekroczy określony pułap. Przykład: zakład over 1,5 oznacza, że w spotkaniu muszą paść co najmniej 2 bramki – wyniki, jakie dają wygrany zakład to np, 2:0, 2:1, 3:2, 4:0, itd.

Zakład last minute – jest to zakład, który zawierany jest dosłownie chwilę przed rozpoczęciem zdarzenia, np. mecz Liverpool – Everton rozpoczyna się o godzinie 13:00, a Ty dodajesz go do swojego kuponu o godzinie 12:55.

Bonus – jest to rodzaj promocji w postaci dodatkowych środków przeznaczonych do gry, jakie bukmacher proponuje swoim graczom. Najczęściej spotykanymi bonusami są bonusy startowe, które otrzymać mogą nowi gracze podczas składania pierwszego depozytu, jednak istnieją też bonusy reload, które otrzymują gracze dokonujący wpłat w późniejszym czasie czy też „free bety”, czyli zakłady bez ryzyka.

BetGames – jest to rodzaj zakładów polegających na obstawianiu wirtualnych gier karcianych, takich jak poker, wojna czy bakarat. Zakłady BetGames są dostępne w ofercie zakładów bukmacherskich STS.

Wirtuale – są to zakłady, które polegają na obstawianiu rezultatów sportów wirtualnych. Ten rodzaj zakładów dostępny jest w ofercie wielu legalnych bukmacherów w Polsce.

Sporty wirtualne – są to sporty, za których przebieg oraz rozstrzygnięcia odpowiedzialny jest specjalny algorytm. Wśród sportów wirtualnych dostępne są takie dyscypliny, jak m.in. piłka nożna, tenis, żużel czy wyścigi psów. Sporty wirtualne są atrakcyjne dla graczy głównie ze względu na to, że są dostępne przez całą dobę i pozwalają na obstawianie zdarzeń o dowolnej porze.

Konie (zakłady) – jest to rodzaj zakładu, w którym gracz obstawia wyniki wyścigów konnych. Bukmacherzy w swoich ofertach proponują zarówno gonitwy odbywające się w rzeczywistości, jak i wirtualne wyścigi konne.

Psy (zakłady) – jest to rodzaj zakładu, w którym gracz stara się przewidzieć rezultat psich wyścigów. Do dyspozycji typera są wyścigi wirtualne oraz wyścigi w świecie rzeczywistym.

Bezpieczny zakład – jest to zakład, który bardzo zwiększa prawdopodobieństwo wygranej lub w 100% chroni przed przegraną. Przykładami bezpiecznych zakładów są zakłady systemowe (pozwalają na wygranie zakładu mimo nietrafienia jednego zdarzenia) lub free bety, czyli zapewnienie zwrotu stawki w przypadku błędnego wytypowania rezultatu zdarzenia.

Betslip – z języka angielskiego jest to inaczej kupon elektroniczny. Kupon ten jest widoczny na stronie bukmachera na bieżąco podczas wybierania poszczególnych zdarzeń.

Dokładny wynik – jest to rodzaj zakładu, w którym gracz stara się przewidzieć dokładny wynik zdarzenia. Wytypowanie dokładnego wyniku jest bardzo trudne ze względu na nieprzewidywalność sportu, jednak poprawne wytypowanie jest bardzo korzystne dla gracza z powodu bardzo wysokich kursów.

Obie drużyny strzelą gola – jest to rodzaj zakładu, w którym gracz obstawia, że oba zespoły zdobędą w meczu po co najmniej jednym golu. Przykład: obstawiając ten zakład w meczu Bayern – Borussia poprawnym wynikiem będą np. 1:1, 2:3, 1:3, 4:2, itd.

Czy będą rzuty karne? – jest to rodzaj zakładu aktywny w przypadku spotkań pucharowych lub takich, w których może dojść do ewentualnych rzutów karnych. Gracz może wówczas obstawić, że po regulaminowym czasie gry oraz po dogrywce będzie wynik remisowy, a zwycięzcę wyłonią dopiero rzuty karne.

Czyste konto – jest to termin oznaczający, że dany zespół nie straci w meczu bramki. Obstawiając taki rezultat dany zespół nie musi koniecznie wygrać – może on zremisować, a najważniejsze jest to, aby nie stracił ani jednego gola.

1 drużyna strzeli – jest to rodzaj zakładu, w którym gracz obstawia, że gospodarz zdobędzie przynajmniej jednego gola. Nie jest ważne, czy wskazany zespół wygra, zremisuje czy przegra – istotne jest, aby zdobył on bramkę, dlatego przykładowe zwycięskie wyniki to 1:0, 1:1 czy 1:2.

2 drużyna strzeli – jest to rodzaj zakładu, w którym gracz przewiduje zdobycie co najmniej jednego gola przez drużynę gości. Goście mogą wygrać, przegrać lub zremisować, byle zdobyli jedną bramkę.

Over 2,5 gola – jest to rodzaj zakładu, w którym gracz obstawia, że w danym meczu padnie 3 lub więcej bramek. Przykładowe wyniki zapewniające wygrany zakład: 3:0, 2:2, 1:3, 4:2.

Under 2,5 gola – jest to rodzaj zakładu, w którym gracz typuje ilość bramek w meczu 2 lub mniejszą. Przykładowe wyniki zapewniające wygrany zakład: 1:0, 0:0, 1:1 czy 0:2.

Over 1,5 gola – jest to rodzaj zakładu, w którym gracz obstawia, że w danym meczu padną 2 gole lub więcej. Przykładami wyników dających zwycięski zakład to 1:1, 2:0, 1:3, 2:2, itd.

Under 1,5 gola – jest to rodzaj zakładu, w którym do wygranej potrzebny jest scenariusz, gdy w meczu pada jedna bramka lub żadna. Aby trafić taki typ mecz musi skończyć się wynikiem 1:0, 0:1 lub 0:0.

Over 3,5 gola – obstawiając taki typ zakładamy, że w danym meczu padną 4 bramki lub więcej. Przykładowe wyniki dające wygraną to 3:1, 4:0, 2:2, 1:4, itd.

Under 3,5 gola – w takim typie obstawiamy, że w danym meczu padną 3 gole lub mniej. Przyładowe wygrane rezultaty: 3:0, 1:2, 1:1, 2:1, itd.

Obie drużyny strzelą gola – inaczej BTTS lub BTS (z ang. Both Team To Score), zakład, w którym typujemy, że w ciągu meczu obie drużyny strzelą co najmniej jedną bramkę

Podwójna szansa+obie drużyny strzelą – łączymy różne zakłady zwiększając swoją szansę na szansę na zwycięstwo – w tym przypadku podwójna szansa to zakład, który umożliwia nam wytypowanie 2 z 3 możliwości wyniku czyli z tzw. „podpórką” (1X, X2, 12) + zakład, ze obie drużny strzelą co najmniej jedną bramkę

Podwójna szansa+czyste konto – łączymy typowanie wyniku z „podpórką” + zakład wskazujący, która z drużyn (lub jej bramkarz) zachowa czyste konto

Podwójna szansa + suma goli w meczu – łączymy typowanie wyniku z „podpórką” + zakład typujący liczbę wszystkich goli w danym spotkaniu

1 połowa dokładny wynik – typujemy dokładny wynik utrzymujący się w momencie zakończenia pierwszej połowy spotkania

2 połowa dokładny wynik – typujemy dokładny wynik utrzymujący się w momencie zakończenia drugiej połowy spotkania

Wynik końcowy – wynik spotkania będący rozstrzygnięciem definitywnym – przykład: w meczu pucharowym mecz zakończył się remisem i potrzebna jest dogrywka a później rzuty karne – obstawiając wynik końcowy typujemy zwycięzcę bez względu na to czy wygrał w przepisowym czasie czy np po dogrywce

Dokładny wynik – typujemy dokładny wynik spotkania

Strzeli w obu połowach – zakład pozwalający na wytypowanie zespołu/zawodnika, który zdobędzie gola zarówno w pierwszej jak i drugiej połowie

Rzuty rożne 1×2 – obstawiamy w zakładzie trójdrożnym, która drużyna wywalczy więcej rzutów rożnych w całym spotkaniu lub czy będzie remis

Rzuty rożne handicap 1h, 2h – zakład z handicapem przypisanym do jednej drużyny, np drużyna 1 ma -2.5 (handicap) – oznacza to, że te drużyna musi mieć przewagę co najmniej 3 rożnych na koniec meczu aby zakład był wygrany, analogicznie z +2.5 – oznacza, że drużyna może mieć stratę maksymalnie 2 rożnych na koniec meczu

Rzuty rożne parzyste/nieparzyste – typujemy czy suma rzutów rożnych będzie parzysta czy nieparzysta

Zakłady na kartki – zakłady, w których typujemy różne zdarzenia związane z kartkami w danym spotkaniu np ich łączną sumę, która drużyna będzie miała więcej lub czy konkretny zawodnik otrzyma kartkę

1 kartka w meczu – obstawiamy który zespół/zawodnik otrzyma pierwszą kartkę w danym spotkaniu

Suma żółtych kartek w meczu – zakład typujący sumę wszystkich żółtych kartek pokazanych przez sędziego w danym spotkaniu

Kto więcej kartek w meczu – obstawiamy która drużyna/zawodnik otrzyma więcej kartek w danym spotkaniu

Strzelec pierwszego gola – typujemy który zawodnik/zespół strzeli pierwszego gola w meczu

Zakład łączony – ang. „chain bet” patrz: Akumulator, System