fbpx
Aktualności bukmacherskie

Nowa kampania STS – Kocham sport. Gram mądrze

pewniaczki.pl 28.08.2023 11:39 0

Nadchodzi jesień, czas też na nową odsłonę STS pod hasłem „Kocham Sport. Gram mądrze”. Motywem przewodnim jest emocjonalny stosunek do sportu, który powinien wiązać się z mądrym graniem w zakładach bukmacherskich.

Największy bukmacher w Polsce dostarcza kibicom wchodzącym w świat zakładów bukmacherskich odpowiednich narzędzi (np. najlepsze promocje, wysokie kursy, gry free-2-play, STS TV), by ci mogli w mądry sposób obstawiać wyniki sportowych zmagań. Mądrość ma tutaj dwa wymiary – jeden, w którym doradcą nie są emocje oraz drugi, który podpowiada, jak w sprytny sposób monetyzować swoją wiedzę i wykorzystać w tym celu narzędzia oferowane przez STS. Dlatego dokonując wyborów, zamiast kierowania się wiarą i sercem, STS wskazuje na mądrość i rozwagę jako kluczowe na drodze do osiągania jak najlepszych rezultatów

Kampania swoim zasięgiem obejmie największe portale internetowe, w tym platformy społecznościowe, VOD oraz telewizję. W ramach działań marketingowych powstały spoty 30-sekundowe, wersje 15-sekundowe oraz formaty displayowe na potrzeby działań online. Komunikacja obejmie również aktywności w mediach społecznościowych, lokalach przyjmowania zakładów i obiektach sportowych drużyn sponsorowanych przez STS. Wszystkie te materiały umieszczono również na przygotowanym na potrzeby kampanii landing page’u.

Przez ostatnie lata skutecznie pokazywaliśmy, że dzięki posiadanej wiedzy sportowej oraz odpowiednim narzędziom dostarczanym przez STS, jest się gotowym, by wygrywać. Teraz idziemy krok dalej. W najnowszej kampanii przedstawiamy graczy jako osoby, które kochają sport. A jednocześnie wiedzą, że aby wygrać nie należy kierować się wyłącznie emocjami. Miłość do sportu i mądra gra uzupełniają się. Pokazujemy, że racjonalne myślenie w sporcie jest równie ważne, co w codziennym życiu. Dlatego zachęcamy kibiców sportowych do mądrej, rozważnej gry. Mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer w Grupie STS.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Pomysły, za zakup telewizji dom mediowy Zenith. Spoty zostały przygotowane przez dom produkcyjny Szut Szut Studio, ich reżyserem jest Bartosz Dombrowski.

Podaj dalej FB TT
STS
  • Zakład bez ryzyka do 100 PLN
  • 100% bonusu od 1. depozytu do 100 PLN
  • 50% bonusu od 2. depozytu do 200 PLN
  • 50% bonusu od 3. depozytu do 300 PLN
  • 60 PLN za wykonanie zadań

Promocje u bukmacherów

Wszystkie promocje
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Pewniaczki.pl

© 2024 Pewniaczki.pl / Polityka prywatności

Newsletter

Zapisz się do newslettera i otrzymuj swoją porcję darmowych typów!