Fuksiarz.pl, oficjalny bukmacher LALIGA w Polsce oraz sponsor portalu Weszlo.com ogłosił nawiązanie współpracy z Kanałem Zero – stworzonym przez Krzysztofa Stanowskiego najgłośniejszym projektem ostatnich tygodni w polskim Internecie.
Współpraca Fuksiarza z Kanałem Zero
W trakcie tej dynamicznej współpracy bukmacher Fuksiarz.pl będzie angażować się w wyjątkowy i zróżnicowany świat Kanału Zero oferując swoim graczom nie tylko dedykowaną ofertę kursową na wydarzenia związane z działalnością kanału, ale także unikatowe konkursy, promocje i bonusy.
Fuksiarz.pl podkreśla, że współpraca z Kanałem Zero to dla marki nie tylko możliwość oferowania atrakcyjnych zakładów, ale także szansa na zaangażowanie się w dynamiczne i innowacyjne projekty.
Nasza oferta kursowa na wydarzenia związane z Kanałem Zero to odpowiedź na rosnące zainteresowanie fanów. Współpraca przyniesie odbiorcom Kanału Zero i Fuksiarz.pl również konkursy, ekskluzywne treści oraz wyjątkowe bonusy. Chcemy, aby nasze działania dostarczały nie tylko emocji, ale także integracji z kreatywnym światem Kanału Zero.
Aneta Tylicka, Prezes Zarządu Fuksiarz.pl
W ofercie Fuksiarza można skorzystać już z oferty zakładów związanych z Kanałem Zero – wśród nich choćby możliwość postawienia na potencjalnych gości któregoś z programów w 2024 roku.
Czym jest Kanał Zero?
Kanał Zero to najnowszy projekt Krzysztofa Stanowskiego, czyli jednej z najbardziej wpływowych osób w świecie internetu, głównie w dziedzinie dziennikarstwa sportowego. Popularny „Stano” jeszcze niedawno współtworzył popularny (jeszcze do niedawna) Kanał Sportowy, jednak w dość burzliwych okolicznościach rozstał się z pozostałą trójką wspólników i poszedł własną drogą.
Swój nowy kanał Stanowski opisuje jako coś absolutnie rewolucyjnego i… po liczbach widać, że jest to naprawdę mocny temat – w dniu 6 lutego 2024 roku Kanał Zero ma +730 000 subskrybentów, a opublikowany na jego łamach wywiad z prezydentem Andrzejem Dudą w 3 dni osiągnął blisko 2,5 miliona wyświetleń.