Od połowy października Fortuna Zakłady Bukmacherskie wystartowała z nową platformą kreatywną zakładów bukmacherskich. Główną bohaterką spotów reklamowych oraz całej kampanii reklamowej jest Bogini Fortuna, która postanawia zejść na ziemię, znudzona swoim boskim życiem. Chce bliżej poznać ludzi, być bliżej nich i wraz z nimi przeżywać emocje związane z oglądaniem wydarzeń sportowych.
Jak głoszą oficjalne materiały prasowe Fortuny, Bogini staje się nową brand hero marki, która będzie spajała wszystkie kanały komunikacji. Kampania „Fortuna sprzyja tym, którzy grają” zakłada 30 i 15-sekundowe spoty wizerunkowe i sponsoringowe zarówno w telewizji, jak i w digitalu. W ramach platformy planowane są także działania digitalowe, social mediowe i eventowe.
Prezes Zarządu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie, Konrad Komarczuk tak mówi o nowej platformie:
Na niezwykle konkurencyjnym rynku bukmacherskim, gdzie wszyscy operatorzy proponują niemalże ten sam produkt, za tę samą cenę, komunikacja marketingowa pozostaje jedną z niewielu rzeczy, poprzez które można się wyróżnić. Wierzymy, że koncept oparty o postać Bogini Fortuny dobrze wpisuje się w nasz cel dostarczania graczom emocjonującej i łatwo dostępnej rozrywki podczas śledzenia wydarzeń sportowych. Nie chcemy się przy tym ograniczać jedynie do pasjonatów sportu i bukmacherki. Równie mocno zależy nam na wzmocnieniu obecności w świecie tzw. niedzielnych fanów, kibiców sukcesu, ale też tych, którzy o zakładach przypominają sobie dosłownie dwa razy w roku podczas największych wydarzeń.
Reżyserem spotów jest Kuba Michalczyk, za kamerą stanął Michał Englert, a za produkcję odpowiada Watchout Studio. Punchline Agency jest odpowiedzilne za koncepcję kreatywną, nadzór i obsługę całej kampanii.