Legalny bukmacher Betclic został Oficjalnym Partnerem trzech klubów piłkarskiej Ekstraklasy. Marka podjęła współpracę ze Stalą Mielec, Wartą Poznań i Puszczą Niepołomice.
W ramach rozpoczętych właśnie działań branding Betclic będzie widoczny na stadionach podczas domowych meczów Stali, Warty i Puszczy. Marka wykorzysta przy tym prezentację poprzez bandy LED czy nośniki fizyczne typu camcarpet, bandy PCV i tzw. jamniki reklamowe. Ekspozycja marki Betclic będzie dzięki temu dobrze widoczna w transmisjach telewizyjnych.
Betclic zyskał także tytuł „Oficjalnego Partnera” każdego z klubów, możliwość wykorzystania nazwy, zdjęć i identyfikacji wizualnej w działaniach komunikacyjnych i szereg mniejszych świadczeń.
Betclic współpracuje już z jednym klubem piłkarskim z najwyższego szczebla rozgrywkowego w Polsce – to Ruch Chorzów, z którym bukmacher podpisał dwuletnią umowę w lipcu tego roku. Wcześniej Betclic sponsorował Lechię Gdańsk, a do niedawna także Piast Gliwice.
Nasze działania sponsoringowe w ostatnich miesiącach były bardzo intensywne. Jako jedyna marka w Polsce zostaliśmy sponsorem największej na świecie organizacji MMA. Byliśmy także aktywni w obszarze kultury czy motoryzacji. Teraz przyszedł czas na zwiększenie widoczności marki Betclic w Ekstraklasie. Bardzo cieszymy się z podpisania umów ze Stalą, Wartą i Puszczą. Będziemy docierać do kibiców piłkarskich dzięki współpracy z czterema klubami najwyższego szczebla rozgrywkowego w piłce nożnej w Polsce. A to nie koniec naszych działań – kolejne współprace sponsoringowe jeszcze przed nami – powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska
Ofensywa sponsoringowa Betclic trwa. Imponujący rok
Rozpoczęcie współpracy ze Stalą Mielec, Wartą Poznań i Puszczą Niepołomice to kolejna już aktywność Betclic na arenie sponsoringowej w ostatnim czasie.
Oprócz rozpoczętych działań z Ruchem Chorzów, w ciągu minionych 12 miesięcy marka została także Oficjalnym Partnerem Bukmacherskim UFC i zakontraktowała jako ambasadorów dwóch zawodników, Mateusza Gamrota i Karolinę Kowalkiewicz. Ambasadorem marki został w ostatnim czasie takżę Jarosław „paszaBiceps” Jarząbkowski, legenda sceny e-sportowej. Co więcej, Betclic sponsorował wydarzenia kulturalne: freestyle’ową Bitwę o Południe, SnowFest Festival, Polish Lech Hip-Hop Festival, SBM FFestival i galę POPKILLERY oraz imprezy motoryzacyjne: Driftingowe Mistrzostwa Polski x SpeedGames i Speedland Festival.